Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 24 september 2018

Er het beste van maken!

Vooral veel vers fruit en een beetje yoghurt.
Er zat ook vers graspte gember en kaneel door.


Dat lijkt me nou een leuk thema voor deze week!

Het is gerust niet altijd makkelijk,
maar het is eigenlijk altijd wel te doen.

Toch ga ik er ook vanuit dat het soms nog nauwelijks te doen is, want stel dat werkelijk alles tegen zit!

Het wordt weer steeds een bericht dat ter plekke ontstaat, dus
straks zal ik er aan werken voor de rest van deze dag.

En gister had ik weer tv!
Gut, wat een goede zorg hebben ze daar...
Nee hoor, iemand was er zelfs boos om en dat omdat die iemand vond dat ik een grote mond had.
Die grote mond van mij is nog behoorlijk beschaafd hier, want na mijn 'grote mond' kon ik ineens wel het apparaat krijgen wat ik allang had zien staan.
Het was een makkie voor mij om het te installeren.

Evengoed weer een extra reden om hier zo snel mogelijk weg te willen.
Niemand wordt hier serieus genomen.
Zelfs het personeel neemt zichzelf niet serieus!

Mijn tv bleek zelfs HD ready te zijn en dat was goed te zien!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten