Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 10 december 2018

Mijn persoonlijke en vrij-gekozen omgang met privacy.



De speciale koffie-pauze.



Afgelopen dagen heb ik de rust, de tijd én de afstand kunnen nemen om op mijn eigen manier met die privacy om te gaan.
Waarom zo specifiek op een eigen manier? 
In eerste instantie vanuit mijn mensenrechten;
Ten tweede omdat ik niet ga mee doen met het in de hand werken van een dictatuur!
Dus hoe gaat het er vanaf nu uitzien, dat recht op privacy?

Laat ik voor op stellen dat we als 'vrij mens' geboren zijn en als vrij mens moeten kunnen sterven!
Zullen we dit dan maar noemen;
Door God gegeven of vanuit de Vrije Geest?
Ja, zo mag en kan ik het zien!

Voor mij betekent dit, voor dit moment...dat ik 'namen' ga verwijderen, maar altijd de ruimte laat om deze mensen, indien nodig, bij navraag bij naam zal vermelden.
Uiteindelijk is iedereen verantwoordelijk als 'persoon' voor zijn of haar gedrag!
Een verantwoordelijkheid die ikzelf maar al te graag zal nemen!

Dus, de komende dagen ga ik mijn blog 'onderzoeken', en indien ik daar zélf achtersta, aanpassen!

Kom laten we samen wat gaan drinken!
Samen is leuker, vind je ook niet?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten