Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 9 mei 2019

De hele dag een koffie-pauze nemen?

Onscherpe foto, maar onderin staat;
Lebara
Noodoproep(!???)
In real life heb ik het vandaag weer eens erg druk.
'De techniek staat voor niks', want zomaar ineens kwam er een raar startbericht op mijn mobieltje.
Dat ik overigens alleen als een soort alarm-herinnering en telefoon gebruik.
Het startscherm vertoont een boodschap van Lebara,  een telefoon-achtig beeld waarbij staat dat ik er een noodnummer moet intypen...
En dat heb ik helemaal niet!
Nummers geprobeerd, maar die werden niet geaccepteerd...
Dus straks maar de stad in, waar ik toch naar toe moet om mijn doeken te kopen.
Een fantastische aanbieding! Die laat ik niet lopen, dus gelijk even bij Lebara langs....

Ik schrik ervan hoeveel tijd ik nodig blijk te hebben om weer in een goed-voelend ritme te komen...
Tegenvallers kunnen vreemde vormen aannemen.

Zoals deze rozen;
Ze bleken al dood te zijn toen ik ze kocht!
😰



Geen opmerkingen:

Een reactie posten