Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 28 mei 2019

Dinsdag-Vloermat gaat terug!





Nee, mat of kleed op de vloer?
Geen gezicht, gewoon bloot...
Een prima blote vloer!




Het blijkt toch vaak beter om niet te veel bloot te geven van jezelf...
Zeker niet als het over 'depressie' gaat...alhoewel ik merk dat er tegenwoordig wat serieuzer op gereageerd wordt.

Wat er zich werkelijk in mijn hoofd afpeelt tijdens de neiging tot depressiviteit dat is in feite voor een ander niet belangrijk.
Want bij iedereen werkt dat anders!
En over hoe ik er mee omga schrijf ik liever als ik er weer helemaal uit ben.

Kleed op de vloer?
Nee, dat verpestte werkelijk de hele sfeer!


Niet te geloven!
Schrijf ik werkelijk eindelijk weer eens een lang blog...
Druk ik verkeerd...alles weg!
Was nogal heftig en emotioneel...
Sommige dingen moeten blijkbaar gewoon niet het licht zien!

En zo'n broek zoek ik!
Mens Solid Color Baggy Loose Drawstring Casual Cotton Harem Pants
Lichtgewicht losse yogakleding voor heren Morning Practice Gezellige sportbroek

3 opmerkingen:

  1. zo'n broek vindt je direct, ik heb hier al een link :
    https://www.banggood.com/nl/Mens-Loose-Yoga-Pants-Morning-Practice-Sports-Pants-Bloomers-p-1029010.html?rmmds=detail-left-hotproducts__1&ID=2363146&cur_warehouse=CN
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen