Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 24 juni 2019

Een tijdloos bericht.




Dan gebeurt er iets dat mij wakker maakt.
Innerlijk wakker over hoe anders we kunnen zijn!

En hoe ik aan niemand mijn blogadres geef...
Want juist hier en nu word ik meer en meer geconfronteerd met ons anders zijn.
Liefst snoer ik je even de mond...zeg in hemelsnaam een keer niet;
Ja, we zijn nou eenmaal allemaal anders!
Een uitspraak waarbij je kunt zeggen, dat je er liever niks over wil zeggen, hihihi...
Mijn nieuwe woonomgeving is zeer leerzaam, anders dan ooit, want ik word er nu dagelijks mee geconfronteerd, of ik wil of niet.
Zo was er een gesprekjes met mijn nieuwe buurvrouw, zij schildert ook en maakt iconen!
Het is een wat oudere en bijzondere dame...zeg maar gerust; Leven in de brouwerij!
Er werd haar een schildersezel aangeboden.
Wat een prachtige kans zou je denken!
Haar flat is net zo groot als de mijne en ook zij is alleen gaand.

Toch maar liever de schildersezel niet, ze wilde haar huis graag netjes houden om visite te kunnen ontvangen...
Toen flapte ik eruit dat mijn hele huis als het ware tot atelier was geworden en dat ik op elke plek werken kon als ik dat wilde.
Nee, ik vertelde dit niet om te choqueren, gewoon omdat het uit mijn hart kwam!

Gelijk dacht ik aan het TAL-project...
Totaal anders in het Leven staan...

Dus verder ga ik het hier maar niet hebben over;
We zijn nou eenmaal allemaal anders.

De film Avatar is weer eens op tv...

Ze zijn ook anders...toch?

😅

Geen opmerkingen:

Een reactie posten