Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 4 juli 2019

Avonturen in huis.


Gewoon, een plasemmertje voor in m'n slaapkamer! (tje)

Als alles mooi is, dan ben je niet meer te stoppen, want in alles zit schoonheid!
Natuurlijk gaat het 'andere' leven ook gewoon door, maar juist dat eerste gevoel van 'alles is mooi', houdt ons gaande en staande.
Maar hoe houden we dat gevoel wakker en levend?
Uit ervaring weet ik dat daar meer dan alleen maar 'denkkracht' voor nodig is...
Dat gevoel wakker houden is een hele kunst, maar het kan en het wérkt!
Was er maar een recept voor, dan zou ik het je graag geven

Een idee voor in m'n atelier...
Elke keer aan een kleine prent werken.
Precies zo als ik dan zin heb!


Laat jezelf maar gerust inspireren door alles om je heen, wat het ook is.
Tja, en daar is vaak geduld en rust voor nodig.
Het opbouwen door b.v. een dag in de week voor jezelf te houden
was letterlijk ook een kwestie van opbouwen.
Want met 1 dag in de week, zo af en toe red je het niet.


Lekker een beetje ingebouwd met gemak om mij heen.
Lezen, afgewisseld met wat tv kijken.



Aan en voor wie ik dit schrijf?
Voor iedereen die ik dit van harte gun...
Ook steeds weer aan en voor mezelf.


😊


2 opmerkingen:

  1. ik krijg het niet gelezen, ik blijf aan dat emmertje denken, zelfs op mijn werk mag dat zelfs niet meer....
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo zie je maar, een emmertje kan wonderen doen! Hahaha...
      Goede morgen Lutje :-)
      Plasemmertje; het nieuwe symbool van de vrijheid?

      Verwijderen