Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 19 september 2019

Spijkerbed; Het had wel iets!



Mijn oudste zoon heeft deze titel verzonnen...
Een bed waar je steeds wakkerder op wordt!
Inmiddels is het er al bijna meer dan 10 jaar...
En ik ben wakkerder dan ooit.
In die 10 jaar ben ik al een paar keer gestorven...
De spirituele kant van het leven dus.
Doodgaan en dan opnieuw leven...
Zelfs Jezus heeft dat voor elkaar gekregen!

Spijkerbed...aan het kruis genageld.
We zijn het allemaal, keer op keer.


Spijkerbed blijft...natuurlijk!
Maar eenmaal van deze fata-morgana verdwenen...
Of ik dan nog blog?
Wie weet maar dan wel in het hemelsblauw....






6 opmerkingen:

  1. als ik dit lees denk ik aan onze uitspraken hier
    jullie zeggen; het heeft wel iets
    en wij zeggen; dat is speciaal,
    als ik just ben dan klinkt me dit hetzelfde in de oren
    * Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo zie je maar, onze taal is een tikkie anders...maar begrijpen lukt meestal wel! ;-)

      Verwijderen
  2. moest dat kunnen, dat we herrijzen, niet voor mezelf, maar om anderen terug te zien
    het blijft een mysterie wat er in het hemelsblauw leeft of niet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is misschien wel de reden dat mijn schrijven daardoor gelijk ook 'mysterieus' lijkt!

      Verwijderen
  3. Eerlijk gezegd weet ik nooit zo goed op dit soort posts te reageren. Ik begrijp ze niet zo goed. Sorry.

    BeantwoordenVerwijderen