Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 14 december 2019

De kalender naar je hand zetten...


Het enige probleem zou kunnen zijn dat dit logo niet in het bestaande kader zal passen.
Maar daar komt vast een oplossing voor! 

De tijd zoals we hem hebben ingedeeld is door onszelf verzonnen.
Licht en donker, de jaargetijden, dat mag je gerust de échte tijd noemen...

Vandaar dat ik mijn logo vroegtijdig aanpas.
Dit keer is 'vroegtijdig' mijn tijd!

In 2020 mijn blog meer inhoud geven?
Ben reuze benieuwd...

😇😉😊







2 opmerkingen:

  1. mijn eerste kalender noemt geliefden
    dan werk
    en dan vrije tijd....
    je moet het zeker allemaal een beetje regelen
    IK wens je een fijn weekend en hier is een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. elk mens heeft zijn eigen benamingen daarvoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen