Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 2 december 2019

Modereren, ik heb het ooit een tijdje gedaan...


Enkel een sfeerbeeld....


Op Spijkerbed ga ik het in 2020 wederom doen...
Nee, niet vanwege het feit dat er zo enorm gereageerd wordt....

Als ik het aantal bezoekers tel, dat er via mij analytics gemeld wordt ( gemiddeld rond de 160 p.d.) en ik merk dat het hier altijd dezelfde enkelingen zijn die echt reageren....
ja, dan wordt het voor mijn vernieuwde blog weer de hoogste tijd dat ik opnieuw ga modereren.


Trouwens, het echte fotograferen moet nog van de grond komen.
Met mijn Nikon ging destijds alles beter en makkelijker!

Zelfs het 'alleen voor leden' zie ik soms als een optie. want als ik zie welke nep systemen hier komen kijken (mauritshostuff-huppelpup en wwwk-mods onzin, soms zelf idiote stoeipoes systemen, zoals Monica- weet ik veel, ja dan begin ik deze onzin echt zat te worden!





😝



5 opmerkingen:

  1. Zoals je op mijn blog zag bezoeken de "Monica- weet ik veel's" mij ook. Stom gedoe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is eigenlijk werkelijk te storend...Maar we kunnen er iets tegen doen! En de echte volgers die blijven gerust wel komen, Geri.

      Verwijderen
  2. zolang ze maar geen spam komen plaatsen.....
    ik stoor me er niet aan.
    .* Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja ik had er onlangs ook weer een paar, ik verwijder ze meteen
    in modereren heb ik geen zin

    BeantwoordenVerwijderen