Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 29 februari 2020

Binnenkort uitgebreid op Werkwijze.



Tevens wens ik je een prettig weekend!

Verder richt ik mij steeds meer op het aantal bezoekers dat mijn blog bekijkt.

Vandaar dat Spijkerbed veranderd is.
Graag blijf ik bewust energie steken in het bloggen, maar dat ik alleen voor mijzelf blog?
Natuurlijk niet, want dan zou ik er beter een dagboek van kunnen maken waar niemand in kan kijken!


😇
Bloggen doe ik om te delen en ook anderen te inspireren!

en dat nog even over Spijkerbed >>



Maar Spijkerbed zou toch stoppen?
Valt het niet op dan?

Het is inderdaad gestopt en dient alleen nog als 'instapstation' voor mijn andere 2 actieve blogs, namelijk Werkwijze en Proefblog. 
Mede door het grote aantal langslopende bezoekers die taal nog teken geven, heb ik besloten dit blog anders te gaan gebruiken door er een andere vorm van energie in te steken.

Werkwijze klik

Proefblog klik



Geen opmerkingen: