Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 15 februari 2020

De gevonden spiegel.



Gisteren nog even naar de supermarkt en lopende langs de glasbak zag ik
'm staan, de spiegel!
Met de rug naar mij toe en ik dacht nog,
wie gooit er nou een hele spiegel weg?
Maar hij was erg vies, met stofwebben op de rug
en witte leksels op de voorkant...
Dus ik dacht, eerst maar even mijn boodschappen halen
en als hij er dan nog staat, neem ik hem mee.



Een ja, hij stond er nog!
Thuis heb ik het ding meteen onder de douche gezet
en eenmaal droog en opgepoetst. op mijn werktafel.
Zeer geschikt om weer eens een serie zelfportretten te proberen.



2 opmerkingen:

  1. dit vind ik heel goed gevonden van je, het is eens wat anders en leuk.
    zeker met die modelpop vindt ik superleuk
    ✫ ✫ ✫.Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. recycleren, heel goed van je
    mooi werk al

    BeantwoordenVerwijderen