Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 21 juni 2021

De corona klap overleven?

 Het zal voor iedereen anders zijn...

Wat heeft het met jou gedaan en wat met mij.

Maar vooral wat gaan we ermee doen?

Belangrijk blijft de Bewustwording

want we mogen dit niet zomaar aan ons voorbij laten aan.

Toen ons allerlei 'maatregelen' werden opgelegd

maakten we ons wijs dat we ze opvolgden, vooral om

de ander te beschermen...Althans dat maakten we elkaar wijs.


En nu, gaan we elkaar steunen om te werken aan

bewustwording? Zijn we al zover dat we dat kunnen

opdat deze 'waanzin' van onderdrukking niet weer gebeurt?


Marcel Messing legde dat op een prima manier uit.


Straks kan ik gelukkig weer terecht op de sport afdeleing om weer aan mijn gezondheid te werken. Mijn geest bleef in de corona-tijd zeer actief en vooral onderzoekend.

'Wat is er werkelijk aan de hand'? Maar voor mijn lichaam was er niet veel ruimte meer.

En daar ga ik weer actief aan werken.

Niet makkelijk na een jaar van opgelegde verlamming....

Een maal weer terug rond ik dit schrijven voor vandaag even af


💚 Het groene hart van Gouda 😍

Misschien tot straks...

Weer terug van fitness!

Het deed me erg goed, maar was ook best confronterend.

Mijn conditie bleek enorm te zijn achteruit gegaan, maar toch;

21 minuten gefietst en 60 cal. verbruikt.

Niet slecht na een jaar van niet fitnessen

Vanaf nu 3x per week...langzaam opvoerend.

En zo zijn er meer dingen waaraan ik ben gaan werken..

Vandaag ga ik eens kijken waar ik de afgelopen jaren op 

dit blog over geschreven heb...


🙆😃


Terugkeer of vooruitgang   <klik




Geen opmerkingen:

Een reactie posten