Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 26 maart 2023

De dag begon zo goed! Dagboek.

 


O, ja ik zag het helemaal zitten..

Ik ging naar kunst kijken via you- tube..

Fantastisch!

En ik vergat  even alles...

Helaas begon het 'plassen' weer!

En drijfnat was ik, gelukkig in mijn leren stoel..

Maar ongelukkig voelde ik mij wel weer..

Ontmoedigt ben ik nooit... soms maar tijdelijk.


Maar ongelooflijk!

Het loopt zomaar weg..


🙍


4 opmerkingen:

  1. Wat is dat rot voor je, Walter. Ik wilde dat er iets aan te doen viel. Wat akelig. Maar goed, wanneer het dan zo is, vervelend en lastig en dat alles. Maar toch, wat heerlijk kunst bekijken via You Tube. Dat dit bestaat, he? Sterkte met het ongewenst plassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, Walter plassen zou iets moeten zijn wat je bewust kunt doen. En als dit dan niet zo is, ja lijkt me heel onmachtig gevoel Sterkte :)

    BeantwoordenVerwijderen