Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 29 mei 2023

Slecht nieuws, ben helemaal op!



 Ga er verder niks over bloggen.

Ik ben totaal op!

Ga niet eens meer eten...

Inderdaad, het kan blijkbaar gebeuren:

Totaal op zijn!

Nee, geen burn-out, dat is hedendaagse onzin...

Of eigenlijk niet... soms zijn we uitgebrand door deze wereld

van de waanzin.

Want we moeten steeds meer en we hoeven steeds minder..

Ja, de grote verandering mag snel komen..

Ben er klaar voor.



3 opmerkingen:

  1. dat kan zeker gebeuren - laat bloggen en alles maar even voor wat het is, gewoon goed voor jezelf zorgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alles mag zijn Walter. Dat je je maar snel beter mag voelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dacht ik net op Spijkerbed te lezen dat het beter met je gaat, verkeerd begrepen van mij? Probeer ondanks alles toch een beetje goed voor je te zorgen, Walter. De wereld is crazy, altijd geweest, zal altijd zo blijven. Gelukkig zijn er naast alle afschrikwekkende dingen ook lieve, mooie dingen. Misschien daar nu even op focussen? Mij helpt wandelen in de natuur altijd goed. Het is niet echt natuur in de zin van bossen oid. Maar waterkanten met bloemen en veel bomen. Ga lekker wandelen, Walter. Neem je fototoestel mee. Ik hoop dat dit jou ook helpt.

    BeantwoordenVerwijderen