Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 5 juni 2023

Vandaag tracht ik mij te vermannen ( zo heet dat)

   




 Ik stond op...en zag het niet zo zitten

Toch deed ik mijn ding en ging op tijd naar het ontbijt.

Vind dat moeten van hier vreselijk... maar was het er niet

dan had ik allang in mijn kist gelegen.

Want soms moet ik 'moeten'...

'Vermannen' zou eigenlijk 'vermenselijken' moeten heten.


Ach, hier zeg ik wel hoe ik me voel

En dan komt er een; als je wilt praten dan zijn we er voor je

Maar zoals ik mij vandaag voel heeft praten geen zin...


Eigenlijk wil ik gewoon deze dag voorbij slapen

1 opmerking:

  1. Probeer vandaag iets "leuks" te gaan doen, Walter. Iets buiten je comfortzone. Wat zou dit kunnen zijn? verzin eens wat. Je bent creatief genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen