Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 2 augustus 2024

Toch maar weer bloggen?

 




Jazeker, want ik blog al zolang!

Vandaag was het alweer  een bijzondere dag.

Dus een gewone dag, want het leven gaat zoals het gaat...

Reeds om ver voor 7 was ik mijn bed uit, pyama achtig gewaad aan.

Wow, om 7 uur werd er bij me aangebeld en dat gebeurd nooit!

Staat mijn b.g. voor mijn deur met een knul.


Hij was van de vierstroom en zou mijn hh. hulp zijn...

Om 7 uur in de ochtend!

Hij was een invaller voor mijn hulp die nu vakantie heeft..

Oké, ik doe niet moeilijk en liet hem zijn ding doen hier..

Klaar om 7:45, prima !

Maar er stond een inval gepand om 11:45..

Mijn dagschema was gelijk in de war..

En de geplande kwam gelukkig niet, dus ben ik in de zon gaan zitten!

Kortom, alles liep anders vandaag.

Er was ook een begeleide beschrijving met mijn vaste begeleidster..

Maar er komt meer en ik ga het steeds erger vinden!

Ja, nee alles ging daardoor mis vandaag.

Had al aangekondigt dat ik thuis mijn maaltijd zou eten.

Hij heeft niks gebracht en ik ben er eigenlijk blij om. Want ik mag hem ccht niet, hoe ik mijn best ook doe!


Als ik echt ga provoveren, willen jullie dat weten of blijft deze maatschappij dommetje spelen?


Ik niet in ieder geval!

74 en dan alsnog in het gareel moeten lopen?

Het kan nog steeds iedereen overkomen, maar zolang ik er nog ben zal ik mijn stem laten horen!!






5 opmerkingen:

  1. dat was wel vroeg zo onaangekondigd, gelukkig was je al op

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt me een beetje aan het lachen. Ik zie de situatie voor me. Zo vroeg, o......nee........

    Heerlijk dat je terug kunt vallen op begeleiding wanneer het nodig is, maar het gevecht om ook onafhankelijk te zijn. Je bent hier al zo lang mee bezig. Petje af, Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pfffookwe. Erg vroeg. Ge.ukkig was je al wel op maar ook heel bevelen d als je dan verder die dag ook nog uit je ritme wordt gehaald. Soms is dat net te veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is wel vroeg ja. Wel hele mooie schilderijen. :)

    BeantwoordenVerwijderen