Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 24 juli 2009

Soms probeer ik iets uit...

Abstract landschap


Wally Warhole



De paarse beschouwer
Mijn hemel...waar zou ik zijn zonder creativiteit!
Gelukkig aanwezig in elk mens..heb jij de jouwe al ont-dekt?

2 opmerkingen:

  1. Dag Walter,
    dat 'Abstract landschap' vind ik geweldig mooi!
    Beetje jammer misschien dat het formaat (na er op te klikken) wat groot uitvalt, zodat je geen overzicht krijgt. Maar wel heel veel details natuurlijk, dat compenseert dan weer.

    Verder ben je uiteraard heel erg bedankt voor de verwijzing naar Het groene gezicht.

    Hartelijke groet,
    Renaat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,ben nog wat onhandig met bewerkings programma's en hoop er ooit achter te komen hoe het met dat formaat werkt!
    groetjes en bedankt voor het compliment.

    BeantwoordenVerwijderen