Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 10 februari 2010

Niet schrikken!

Hopelijk ga ik bij deze niet Lutgarde's vrije dagen bederven!
De afbeelding is een eerste poging tot het schilderen van de beloofde prijs....
Maar hoe dom ben ik om een kleine afbeelding op jouw weblog als voorbeeld te gebruiken voor iemand die ik helemaal niet ken! Hahahaha...
Misschien zie je er zo uit als je 80 bent, dat zou dan meegenomen zijn....
wees gerust Lutje, het portretje zal ik veranderen in een impressie en de zonnebloemen?
Ach, dat komt wel goed.
(dit noemen ze dan een voorproefje, hihihi)

5 opmerkingen:

  1. goeiemorgen, mijn dagen zijn niet zo vlug bedorven hoor :o) Ik ben benieuwd naar het eindresultaat, maar maak mijn haren wat platter en zet er een bril op ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pas op hoor, anders zet ik er een ouderwetse grijsspoeling met permanentje in!
    Dan vervang ik de bril door een feestmutje...Hahaha...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zonnebloemen... dàt is beslist iets naar Lutjes' hart. Of het portretje dat ook is, laat ik hier even in het midden...
    *wink, big smile*
    Ik weet niet of de gelijkenis treffend is, maar het is zeker en vast knap geschilderd, Walter!
    Bedankt voor je lieve verjaardagswens en maak er een fijne, creatieve dag van hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haar gezicht wat ovaler ... want Lut heeft geen weblog; zag je haar kleine foto op Facebook? Gewoon een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen