Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 18 april 2010

Verrassend?

Min of meer wel een beetje...
De foto dag van vandaag bracht mij onverwachts op een bijzondere plek, een plek dichterbij dan ik mij had kunnen bedenken, zelfs een plek dichterbij waar ik vertoefde met mijn camera.
Gewoon weer de directe woonomgeving!
Maar wat was er dan zo bijzonder en zo verrassend?
Het was een drukte van belang hier, op de Bloemendaalse weg.
Een plek en een moment waarbij je niet zou verwachten innerlijke rust te ervaren.

Wonderlijk genoeg werd ik mij bewust van innerlijke rust en eenvoud....

Als er een manier van mediteren zich onverwachts aandient, voelt dat heel bijzonder aan!
Bij deze de meest eenvoudige afbeeldingen, speciaal voor jou...

(overigens vond ik die broedende eend in knotwilg zelf best heel apart!)

1 opmerking: