Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 18 april 2010

Zitten?

Op zo'n mooie zonnige dag, zitten voor een praatje?
Nee, we kunnen beter lekker wat gaan wandelen en al lopende wat ditjes en datjes bespreken.
Weet je dat ik het best prettig vind om alleen te wandelen? Zeker als je dan nog fotografeert ook want dan sta ik te pas en te onpas ineens stil of loop zomaar onaangekondigd ergens naar toe...
Nou ja, we kunnen het eens proberen, samen op foto avontuur in de Reeuwijkse rimboe,  oftewel de Reeuwijkse plassen fotograferen.
Weet je, ik ga eerst een keer alleen, dan laat ik m'n foto's aan je zien en als je dan wilt gaan we een keer samen, goed?
Dan gaan we nu even zitten en wat drinken...gaan we naar boven of bij elkaar op schoot hiernaast?

4 opmerkingen:

  1. De Reeuwijkse Plassen en omgeving is een mooi gebied. We kennen dat als we wel eens met één van onze MG's een toertocht maken door het groene hart van Zuid-Holland om uiteindelijk aan te komen in Katwijk aan Zee om het diner in een strandtent te gebruiken.

    Op je eerste foto een typisch Nederlands bankje dat door de gemeente is neergezet. Bij ons voor staat er ook zo één. Dat is je al opgevallen Walter? Die boomstronk heeft nog een leuning ook als we willen gaan zitten.

    O.T. Inderdaad wij zijn TERUG in Holanda en het bevalt ons uitstekend met dit prachtige lenteweer. Hopelijk blijft het zo.

    Salu2
    Mara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whoehoe, zou ik dat durven bij jou op schoot

    vandaag inderdaad toch liever zitten want lijfke is ferm moe na gisteren tussen de bloemen te wandelen

    Walter als je begint te fotograferen zie je plots veel meer, vooral als je alleen wandelt, want met iemand er bij ben je te vlug afgeleidt, allé ikke toch

    ga jij maar op verkenning, we volgen later wel eens

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een echt stoeltje dat uitnodigt om erop te gaan zitten...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oefff Walter,
    wat een mooie foto dat ontluikende groen,ik vind altijd net alsof iemand aan het schilderen is als het voorjaar word.
    Het ziet er iederen dag zo anders uit en ook vaak samen gaande met lekkere geuren.
    Leuk hoor die bomen stoel zit alleen wel een beetje hard om te zitten.
    Laat ons maar genieten van je mooie foto's
    ik hou wel van die aparte tafrelen
    groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen