Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 4 augustus 2020

Probeer de nieuwe versie van...Een ramp!



Die nieuwe versie is een regelrechte ramp!
Er staat niet eens bovenin 'blog weergeven'!

Wat is het nut van deze nieuwe versie?

En dan de talloze spamberichten...
Het is in al die jaren nog nooit zo erg geweest!

Ooit was ik zeer blij met blogger...
Maar dit begint onmogelijk te worden!

Hoe denken de andere loggers hier over?



10 opmerkingen:

  1. Ik heb de nieuwe versie ook geprobeerd. Liever gezegd ik zat er ineens in. Wat een ellende. Maar ik vond een methode terug te gaan naar de oude. Ik las ergens dat de oude versie opgeheven zou worden op eind juli. Ik hield mijn hart vast. Maar het is nog steeds gelukkig de oude versie. Wat er aan de hand is, eigenlijk heb ik geen idee. Misschien kun je ook teug naar de oude?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de knoppen staan beetje op een andere plaats maar voor de rest blijft het vooral hetzelfde
    'blog weergeven' staat links onderaan

    waarom jij nu zoveel spam krijgt weet ik niet
    ik heb er geen last van, ooit was het erger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het blijkt dat de nieuwe op 24 aug. standaard gaat worden...De tip van fotorantje, misschien helpt die! Tja Vlasje..ik blijk toch gewoon doorgaan en haal die spam meteen weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben er ook niet blij mee...moet telkens opnieuw inloggen. Je kunt idd nog even terug naar de oude situatie maar dat is tijdelijk.
    Geen spam maar ook niet zoveel volgers :-) dat heeft vast met elkaar te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geen problemen, werkt iets soepeler dan de oude versie.
    Beetje oefenen Walter en je hebt het zo te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, het was voor mij ook even zoeken maar nu ben ik er wel tevreden over. Het ziet er wel mooi overzichtelijk uit, mooie layout. :)

    BeantwoordenVerwijderen