Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 27 juni 2020

Behoorlijk ziek




Donderdag begon het...
Vrijdag kon ik niets meer 'binnenhouden'
Steeds erg misselijk...zelfs water ging er uit..Weet niet hoe 
het weekend zal worden.
Heb een briefje op de zorg-deur geplakt en gevraagd
of ze bronwater voor me willen halen 
Koolzuur houden, een fles Coca-cola en vruchtensap!
En 2 blikjes energy drink
In de nacht had ik ineens kokend hete voeten...
Lijk koortsachtig te zijn nu.




9 opmerkingen:

  1. Hondsziek. Wat vreselijk naar. Ik hoop dat je snel weer opknapt maar ziek even goed uit en zorg goed voor jezelf. Misschien een arts raadplegen? In ieder geval beterschap gewenst Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Walter,daar zit je echt niet op te wachten,de warmte of iets in com..
    Ik hoop dat je snel beter bent,wens je van harte beterschap!
    !Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap hoor Walter. Dat je jezelf weer snel beter mag voelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ellendig voor je
    hopelijk voel je je snel wat beter

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch de vruchtensap maar even laten staan, na het vele van de vorige dagen.
    Hopelijk knap je snel weer op.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe is het nu, Walter? Hoop dat het niet meer hetzelfde is? beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker niet prettig, Walter! Snelle beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Walter,

    weer een beetje beter?

    Beterschaps groetje

    BeantwoordenVerwijderen