Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 15 augustus 2010

Toch viel het niet mee!


De stilte verbeelden, ik heb er maanden aan gewerkt.
Soms vraag ik mij af, was het die moeite waard?
Op zich is de compositie wel aardig in balans...

8 opmerkingen:

  1. :-) :-)
    Ja, een zeker (even)wi(ch)t zit er zeker in!
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. iets te fel voor de ogen en dus zeker niet stil vind ik
    het tegengestelde is veel stiller
    ja toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas Walter,
    maar niemand kan meer met zo'n schone lei beginnen, wel met de rugzakken legen die iedereen mee sleept.
    Wat het zwaarste weegt moet er het eerste uit enz:dat ruimt lekker op.
    Voor heen heb ik al eens vaker bij jou gereageerd met mijn naam Jolanda nu je weet dat ik de Mamske ben van Josephine gebruik ik voortaan weer mijn naam.
    En hier heb ik nog een hele leuke code voor je gaat over Popi,groetjes Jolanda.

    PETERDOGGE ANIMATIE-MEMBERS.HOME.NL

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Das prettig dat ik nu weet wie je bent Jolanda, ik had eerst echt geen idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. P-TER,je bent de echte kunstkenner! ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen