Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 14 augustus 2010

Voor een ander weet je het!

Het is algemeen bekend,
voor een ander weten we het altijd zo goed!
Eigenlijk moet ik er wel eens om lachen, meestal achteraf.
"Jij moet echt eens wat rustiger aan doen."
"Denk toch aan je gezondheid!"
"Neem eens wat meer tijd voor jezelf, dat zou goed voor je zijn".
En zelf maar rennen van hot naar her met een zere rug en doodmoe door een gebrek aan nachtrust!

Hahaha, maar de bloemen zijn met grote waardering ontvangen, ook door haar kat.
Die dook er meteen tussen in!
Ik hoop werkelijk dat het morgen niet zulk best weer is, want er  is in Gouda een botenparade, die even aanmeert om later door te varen naar Amsterdam.
Mocht er toch volgende week een foto reportage van verschijnen op mijn weblog...
Willen jullie mij dan even waarschuwen  het wat rustiger aan te doen?
En vroeg naar bed vanavond zal ook wel weer niet lukken, want ik wil wel nog even...

Lach me maar uit, tot morgen en alvast voor vanavond laat;
Welterusten!
Als ik alsnog nu mijn bed induik, dan heb ik dat alvast gedaan.
( En verder begin ik in november weer met de sportschool, rustiger aan...dat zei ik toch!)

3 opmerkingen:

  1. Ik DOE rustiger aan
    'k moet wel...
    De kleuren zijn mateloos mooi
    PUUR genieten!!
    Slaap je door de nacht....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleuren walter.
    Welterusten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. pas maar op met dat duiken in je bed
    of heb je een waterbed ipv spijkerbed
    gnahgnah, of zoiets :-)

    BeantwoordenVerwijderen