Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 18 mei 2020

Spijkerbed stopt, veel plezier met de oude berichten!








Alle trouwe volgers, van harte bedankt!



💚



8 opmerkingen:

  1. Al is het niet zo frequent, ik blijf je volgen op werkwijze.
    Spijkerbed heeft me door de jaren heen veel moois gegeven en laten zien. Dank je wel voor het delen hier Walter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. voor jou ook een dankjewel!
    -€en @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. we zullen je wel ergens anders vinden dan Walter
    t was mooi je spijkerbed, inspirerend en helpend in moeilijke tijden
    dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Walter,
    er is een tijd van komen en een tijd van gaan.
    Je liet veel van je zelf zien,ik mocht hier
    graag lezen en kijken,een blog in beweging.
    Bedankt Walter,wens je het aller beste.
    lieve groet
    Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is wel abrupt Walter. Hoop dat t later weer anders mag voelen. Ik kom elke dag kijken. Hoe dan ook dank voor alles wat je hebt gedeeld, wat mocht raken, een glimlach mocht geven, een andere zienswijze, prikkeling, her-kenning. Ik vertrouw erop dat je weer terug komt zou echt fijn zijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Karel, abrupt is het niet hoor, ik kondigde het al een tijdje aan!
      En op Werkwijze zal ik nog regelmatig te vinden zijn!

      Verwijderen
  6. Ik geloof er niets van. Hoop je gauw weer terug te zien, Walter. Ik kan jouw Spijkerbed niet missen, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik blijf ook regelmatig een kijkje nemen, waar mogelijk, zoals op Werkwijze. In ieder geval, Walter, de allerbeste wensen van mijn kant!
    Wie weet verandert je kijk op bloggen nog wel.

    BeantwoordenVerwijderen