Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 16 september 2010

En op donderdag...

Houd ik het ook simpel.

Misschien is er koffie....



( Op donderdag houd ik ook liever m'n lippen stijf op elkaar.)


Vanwege de lichtvalling...



'Kunst".

Mocht je alsnog iets te lezen willen hebben, druk dan op;

7 opmerkingen:

  1. Goed zo, eerst koffie en dan houden we het verder rustig.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik hou het ook simpel vandaag en ga er eens tegenaan, ik ben wel vrij vandaag maar dan heb je het meestal het drukst....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga verven maar niet zo mooi als jij. Natje xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. niet vergeten ademen Walter want je wordt al blauw
    die derde foto is heel mooi met dat lichtinval

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan er geen lachje af?
    Ik heb het toch al zo zwaar met reacties hihihi.
    En net terug uit Zeeland en Gent.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedenavond, mijn werkweek is al weer ten einde en ook al komen er "slechtere" tijden aan, ik bedoel dat ook de vrijdag in mijn werkweek gaat vallen dan zal toch uiteindelijk mijn werkweek voorbij zijn, als het even kan wil ik naar de weblog van het bed met spijkers, zodat ik weer mee kan gaan in de melodieuze klanken van Walter, maar wat zie ik dan?, als ik lig te slapen en onbewust ben van mijn omgeving dan heb jij praatjes op je weblog. :-\ en kan ik ze dan niet lezen en als ik in de ochtend wakker word dan eet ik een boterham, stap op mijn fiets en begint mijn werkdag en denk ik bij mezelf shit nu kan ik weer niet lezen wat er op de weblog staat van Walter ;)

    oke oke ik ben een beetje gek
    maar zijn we dat niet allemaal?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Koffie was er wel,
    koekjes ook,
    maar zo simpel was het nu ook weer niet!

    BeantwoordenVerwijderen