Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 12 september 2010

Geïnspireerd raken.

Dat kan het mooie van webloggen en van internet zijn.
Elkaar positief inspireren!
Ik deed mijn inspiratie dit keer op bij
de website van Roeland
Nondualiteit, spiritualiteit, advaita, de Stilte en jij.

http://www.spiritualiteitadvaita.nl/

7 opmerkingen:

  1. Jammer het linkje naar de website werkt niet, je komt uit bij blogger.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De link bleek inderdaad op deze manier niet te werken!
    De site staat helemaal onderaan mijn te volgen lijst. Je moet dan eerst even op "alles weergeven" drukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Walter, bedankt. Voor zover ik kan nagaan werkt bovenstaande link prima. Mochten mensen toch problemen ervaren dan hoor ik het graag.
    Het domein was zaterdag aangevraagd, het is allemaal nogal nieuw en dan kunnen zich 'opstartproblemen' voordoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. By the way, een technische rariteit is dat als bovenstaande link eenmaal is bezocht hij donker wordt en versmelt met de achtergrond.
    Soms geldt dat een link nadat deze bezocht is een andere kleur krijgt en kennelijk is dat in dit geval een donkere kleur die lijkt op zwart.
    Hoe dan ook, het URL is vrij makkelijk te onthouden
    www.spiritualiteitadvaita.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, ik zie daar Carl Sagan. Van de prachtige serie Cosmos. Ik ga de clip nu even bekijken, die is vast interessant.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig filmpje: inspirerend.
    De stijl is dezelfde als AutotuneTheNews, dat is ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zelf vind ik het filmpje een heerlijke manier van een bepaalde boodschap brengen.
    Het vloeit a.h.w. met het ritme mee in mij...

    BeantwoordenVerwijderen