Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 29 december 2010

Beige en ruimte.

Om te beginnen spreekt het voor zichzelf;
De kleur beige en tussenruimte.
Maar dan.....






























En dan een allesvernietigend nawoord?
 Eenvoud en niet-fotografie de das omdoen door een uitgebreide analytische nabespreking?
Vandaag even niet en dat vind je vast niet erg!
(@)

4 opmerkingen:

  1. Haha, geweldige foto's.
    Ik denk te weten wat je vandaag gaat doen, succes ik ben er net mee klaar.
    Alles ligt weer keurig schoon en gevouwen in de kast.
    Als het klaar is ben je weer blij.
    Fijne dag vandaag Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marjolijn toch
    Dit is geen wasgoed...dit is een kunstuiting!!!
    Hahahaha...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als dit een kunstuiting is dan verzeker ik je dat ik een ware kunstenaar ben.
    Niks vind ik beroerder dan "de was "
    pas als de was was ben ik weer een beetje mezelf.

    o.t.
    "
    Wanneer ben ik aan de beurt terwijl ik wild in je tuin rondspring?

    Walter ik weet niet of ik dat aan zou kunnen.
    Zo`n eekhoorntje is al een hele opgave .....maar fakir?
    Wel zou het , als het een beetje lukt , bijzondere foto`s opleveren.
    Een asceet in de beukenhaag zie je niet elke dag.

    Eigenlijk begin ik al een beetje te wennen aan de gedachte!
    Beloof me dat je geen BOE zult roepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ja sorry Walter, je hebt gelijk het is kunst...!!!
    Maar dat vind ik ook altijd als het weer netjes in de kast ligt.
    En daar moest ik aan denken, ik zat er van uit te puffen, ja vanmorgen vroeg al.

    BeantwoordenVerwijderen