Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 17 januari 2011

Geen rimpeltje meer te bekennen!

Een beetje experimenteren met Nikon en met picasa leverde vanwege de zelfontspanner per ongeluk een portret op.  Hoe kan dat nou per ongeluk zou je zeggen?
Ach, de bedoeling was mezelf neer te zetten als mediterende figuur....
Ik hou nou eenmaal van illustraties bij m'n schrijfsels.
Het plan was de foto zó te abstraheren dat het een onherkenbare figuur zou worden.
Helaas stond de zelfontspanner nogal "snel" afgesteld, waardoor mijn gezichtsuitdrukking iets had van een gehaaste monnik die eigenlijk nergens in geloofd!
Hihihi, en dat kan je natuurlijk niet hebben op een "meditatie" afbeelding, dus ben ik als een non-spirituele, maar vrolijke hobbyist tekeer gegaan met fotobewerking van picasa.
Een geluk bij een ongeluk, want daardoor lijk ik op de foto een jonge god van rond de 30.
Wel eerder een Griekse dan een Oosterse, maar in ieder geval rimpelloos en de gehaaste uitdrukking op m'n snuit is er door picasa ook helemaal uit!
( Het stukje ging dus over...fotografie! )

2 opmerkingen:

  1. Toch heerlijk om weer als jonge goed gezien te worden, lekker voor het ego hihi.
    Natje xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad is dit rimpelloos, dat heb je goed gefilterd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen