Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 28 mei 2011

Handige thermoskan?


Ja, maar onhandige eigenaar.
Koffie wordt snel minder van smaak, dus gooi ik 'm over in mijn thermosje.
Maar dat bereid ik goed voor hoor!
Het mosje vul ik van te voren met kokend heet water, dan blijft de kofje lekker lang op temp!
Maar water zie je niet zo goed in zo'n spiegelende binnenkant dus..
een tijdje terug goot ik de koffie in/op het met water gevulde kannetje.
De halve pot koffie bezocht, via het kannetje, vrijwel direct mijn aanrecht.
Vandaag ging het geheel anders.
Met dit in mijn achterhoofd plonsde ik eerst het kannetje leeg in de gootsteen en zag de donkerbruine verse vloeistof gehaast het putje in verdwijnen...
Toen keek ik naar mijn zeer schone glazen koffiepot.
Ik bleek de koffie al in de thermos gedaan te hebben en het hete water daarvoor er alreeds uit weggegooid!
Volgens mij was ik er vanmorgen niet helemaal met mijn koppie bij.








Koppie koffie of heb je liever heet water?

5 opmerkingen:

  1. Hoop dat je ondertussen wel een nieuwe pot lekkere koffie gezet hebt voor jezelf.
    Vandaag sla ik koffie maar ff over, en hou het bij koud water.
    Ik kom er een keertje op terug, als ik me weer beter voel.
    En anders zet ik een lekkere bak voor jou.
    Fijne zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahahahaha ik vind dit schitterend verteld!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kopje koffie maar dan zelf opgegoten

    BeantwoordenVerwijderen