Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 30 mei 2011

Omdat...


Wat de ene keer belangrijk is en de andere keer niet.
Daarom een onbelangrijke afbeelding,
een afbeelding die voor nu eventjes belangrijk is,
simpelweg vanwege het feit dat hij er staat, ik hem zie en jij hem ziet.
Omdat de meeste van ons straks toch gaan slapen en je makkelijker met iets onbelangrijks in het hoofd in slaap valt, deze foto.
Verder wijd ik niet uit over de achterliggende gedachte achter dit stukje en deze foto.
Het is onbelangrijk, tenzij je er belang aan gaat hechten en op die manier zou het je nog uit de slaap houden.

Welterusten of anders als je niet in slaap kunt komen wens ik je een aangenaam wakker liggen.

Niet-fotografie, niet-kunst, niet-schrijfsels?
Volgens mij raakt dit schrijfsel aardig de grens van het niet.

1 opmerking: