Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 31 mei 2011

Buurthangoudere.


 Rondhang-oudere dan wel te verstaan.
Soms maak ik de buurt even onveilig met mijn ondeugende Nikon...












 Een hart van steen, net als ik...
(Niet heb!)



 Drie maal gluren bij de buren...





Echt gluurders perspectief!



 En dan met liefde voor velen van ons soort...




Een leuke afsluiter voor vandaag.
Met Beer en Tje gaat het goed.
Ze blijken daar veilig te zitten, zo onbeschermd, dag en nacht, open en bloot voor mijn:
Voordeur!

4 opmerkingen:

  1. ...gelukkig heb je geen hart van steen :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig dat het met Beer en Tje goed gaat.
    En jij een mooi buurttochtje gemaakt hebt.
    Maak er vandaag ook een fijne dag van, al moeten we het voorlopig met druppels doen ipv zon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's van zulke simpele dingen. De mieren, het hart en de bruine bladeren vind ik erg mooi.

    Heel erg bedankt voor je aanbod Walter. Het lijkt ons erg leuk en we nemen het graag een keer aan. We hebben er nog contact over, misschien in de zomer?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. blij dat het met beer en tje goed gaat
    daaruit blijkt dat je geen hart van steen hebt

    BeantwoordenVerwijderen