Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 8 augustus 2011

De eerlijkheid van eerlijk zijn.

Wees eerlijk tegen elkaar, ja dat is belangrijk.
Maar neem er even de tijd voor om die eerlijkheid van je eerst eens te onderzoeken.
Soms is eerlijkheid niet veel anders dan het verpakte ongenoegen van degeen die eerlijk meent te moeten zijn naar de ander.
Het kan dus geen kwaad om jouw eerlijkheid eens goed te bekijken voordat je hem op het bord van de ander spuwt.
Echte eerlijkheid doet zelden pijn, het is het andere soort waarmee je mensen onnodig kwetst.
Haast en eerlijkheid gaan niet zo best samen, maar ach, wat gaat er wel goed samen met haast eigenlijk?
Gehaast een trein op het nippertje in duiken en dan merken dat je in de verkeerde zit? (hihihi)




1 opmerking:

  1. Zinvol logje weer Walter.
    Ik ben bang dat ik weer een paar zinvolle heb overgeslagen. Maar nu heb ik toch weer even een kleine sch ingehaald.
    Wat mooi trouwens dat de samenvatting van Sogyal over het Tib.dodenboek op je site staat.

    BeantwoordenVerwijderen