Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 29 september 2011

Toch nog.

Een luxe geschenk vind ik het;
Alsnog even van de zomer genieten...in de herfst!
Mijn natuurlijk eet prieel was reeds bijna dichtgeslibd vanwege herfstverwachtingen.
Gekuist en opgetut hebben "we" er alweer gezellige eet momenten door kunnen brengen.
Omhoog kijkend waan je je in een romantisch oerwoud en af en toe zit er weer een vrolijk vogeltje boven je hoofd te fluiten. En dan maar hopen dat vogeltje die plek niet als natuurtoilet gaan gebruiken.
En verder....ben ik lui-aktief, lui vanwege het schrijven op weblog, aktief vanwege allerlei dingen die ik onderneem.


Een knipperend hart als herkenning.

Zoals mijn deelname aan hartstochten, Goudse Hartstochten, dan wel te verstaan.
Een initiatief waarbij mensen samen komen en in kleine groepjes van huis tot huis gaan op een avond.
Ieder presenteert dan, geheel op eigenwijze, zijn of haar passie.
De eerste ontmoeting van woensdagavond j.l. en is mij buitengewoon goed bevallen.
In oktober is mijn "passie" aan de beurt en kan ik daarvan een presentatie geven.
Later zal ik er hier eens meer over vertellen, het is een heel bijzondere manier van mensen ontmoeten.

Ik heb gemerkt dat je al heel snel in de diepere laag van de ander terecht komt.
Gelukkig heb je per persoon maar 3 kwartier tot je beschikking, want anders zou mijn laag wel eens heel diep kunnen worden. Veiligheidsriemen en stootkussens heb ik niet in huis, dus een diepte van 3 kwartier lijkt mij diep genoeg.

3 opmerkingen:

  1. hartstochten in een indian summer, wat wil een mens nog meer:))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er weer goed uit Walter.
    Ja een heerlijk plekje om te genieten van deze mooie nazomer.
    Spannend waar jij je nu allemaal instort.
    Geniet er maar volop van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben benieuwd naar je passie-avontuur!
    groetjes jacqie

    BeantwoordenVerwijderen