Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 11 oktober 2011

Andere realiteiten.

De laatste tijd kom ik weer met allerlei soorten "mensen" in aanraking.
Hoe iemand in een eigen geschapen realiteit kan leven is mij nu duidelijker geworden dan ooit, juist dankzij mijn eigen "ontwaken".
Natuurlijk, ook ik heb mijn verplichtingen, mijn vaste lasten, mijn verantwoordelijkheden naar mijn medemens, maar daar binnen is het heel goed mogelijk een eigen realiteit te creëren.
Mijn nieuwe realiteit is er een van "Verlichting"en een liefdevolle kijk op de mensen om mij heen.Op de z.g. slechte mensen en op de "goede" mensen.
Ja, een eigen realiteit, de pessimist heeft zo de zijne en ik heb de mijne...En welke is nou de echte?
Och, de echte is er helemaal niet!
Alleen degene die je zelf creëert, maar daar zal niet iedereen het mee eens zijn.
En toch, geloof me, materieel rijk ben ik echt niet hoor!

2 opmerkingen:

  1. Materieel rijk, is geen rijkdom.
    Materialisme is de grootste verarming van de mens en maatschappij.

    Hartelijke groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben weer eens komen van je schrijven

    BeantwoordenVerwijderen