Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 11 oktober 2011

Beetje rommelig.


Op dit moment verloopt mijn leven een beetje rommelig.
Het is de beloning voor mijn kracht en doorzettingsvermogen. (Hihihi)
Eigenlijk voelt dit werkelijk als het begin van een tweede leven.....
Helaas is er niemand die mij de luiers verschoond of mij de fles geeft, goddank zou ik bijna zeggen!
Exact 4 jaar geleden is het nu dat ik als hopeloos geval uit het ziekenhuis ontslagen werd, het lijkt wel 100 jaar geleden....een ander mens en toch dezelfde. Een heel apart gevoel.
Waar ik erg op moet letten nu, is dat ik me niet weer laat meeslepen door de gekte van deze maatschappij...
En dat is wennen en opnieuw verkennen, want onder "invloed" deed ik braaf aan alles mee of...ik was er gewoon niet! (Verdoofd opdat ik niet mee wilde doen met de gekte)

Maar er is één waanzinnig sterke kracht in mij opgestaan, een kracht waar ik, soms dwars door vermoeidheid of subtiel verdriet, ontzettend dankbaar voor ben.
De kracht van mijzelf terug gevonden te hebben!



Op dit moment ben ik begonnen mijn huis op te knappen en in te richten naar de bevrijde persoon die ik geworden ben.
Heel vreemd om het zowaar voor "hem" te doen.
Ik was het totaal ontwend en het enige dat ik, tot 4 jaar geleden deed, was vluchten voor "hem".
En weet je waarom?
Ik was totaal vergeten wie "hij" was.
Nu voel ik even verdriet, welk soort weet ik niet.
Het doet er ook niet toe, ik ben terug in mij en met mij zal ik verder gaan.
Dat staat als een paal boven water.

Vernieuwend bezig...

1 opmerking:

  1. Een dikke pluim krijg je voor alles wat er gebeurd.
    Hem wordt steeds meer jij.
    Fijn om je zo bezig te zien.

    BeantwoordenVerwijderen