Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 1 november 2011

Bij leven en welzijn... (bijgewerkt)

Inderdaad, je kunt toch vaak niet op dingen vooruit lopen.
Ze gaan zoals ze gaan en wat er op je pad komt
kun je niet altijd voorzien.
Vage plannen worden door onvoorziene omstandigheden
ineens tot werkelijkheid.
Althans...
Bij leven en welzijn kan de vloer eind volgende week gelegd zijn.
Er gaat erg veel tijd in het voorwerk zitten, merk ik!
Voorlopig zal er niet veel komen van het bezoeken van andere weblogs of het samenstellen van spectaculaire berichtjes, zoals de bezoekers van mij gewend zijn. (hihihi) 
Trouwens, ik merk dat ik best moeite heb met deze huisverandering.
Veel lief en leed heeft  zich hier de laatste 25 jaar afgespeeld. Gehechtheid, heet dat.
Eigenlijk een nieuw begin dus en gezien de diepte/zwaarte van mijn verleden kan dat waarschijnlijk geen kwaad.
Loslaten schijnt dat te heten. Best emotioneel. 

 
En zo'n kort emotieloos verslagje wil ik dan toch weer creatief illustreren.
Kosten nog moeite gespaard, zoals je ziet.
Wat betreft tekstvulling gaat het mij waarschijnlijk niet lukken om tot onder aan deze foto, deze linkerplek vol te krijgen.
Maar je begrijpt al dat het min of meer mijn streven is.
Nu nog een passende tekstkleur erbij en het "logje", blogje, berichtje of hoe je het ook noemen wilt, is weer geschikt voor publicatie.
Het is nu 7:57 uur en ik ben lui wakker geworden. Een luie dag kan ik me eigenlijk niet permitteren, het atelier moet uitgezocht en opgeruimd worden. Nog in twee ruimtes de vloerbedekking verwijderen en..... een vervelend tandartsbezoek in de middag.
Erg verleidelijk om er tot dat bezoek een hangdag van te maken.
Maar nee, ik begin gewoon en zie wel hoe ver ik kom!
Met blote voeten op ruw beton lopen is niet zo héél aangenaam, alhoewel de ruimte zonder drempels al veel ruimtelijker toont..
Wordt vervolgd; ( ik zal wel moeten, hihihi)

4 opmerkingen:

  1. Mooi muziekje heb je hierboven weer.
    Goed voorwerk is het halve werk, voor deze grote klus.
    En als straks alles klaar is heb jij weer een schitterend vloertje op de bovenverdieping.
    Fijn dat je ons lezers zo op de hoogte houdt.
    Succes Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hi walter super man word echt mooi succes ermee gr ed

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nee, veel tijd heb je niet, maar we missen je wel hoor
    wat een grote werken, jij bent een handige harry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mijn lieve vriend kan komen zie ik, de vloer is er klaar voor!

    BeantwoordenVerwijderen