Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 29 december 2011

Een kwestie van evenwichtherstel?

Een rommelige periode achter de rug.
Histamine. (klik)...te veel in de huid door veranderde leefomstandigheden?
De dokter had me helaas weinig te bieden, een anti biotica kuur en zalf die beide niets hielpen.
Nu reeds meer dan een maand opgescheept met heftige jeukbultjes die te pas en te onpas in alle heftigheid de kop opsteken, het is een intense en brandende jeuk die je niet kunt negeren door er niet aan te krabben.
Krabben maakt de kwaal alleen maar erger, het stimuleert namelijk de aanmaak van nog meer histamine!



En wat betreft dat evenwichtsherstel...ik krijg het niet echt voor elkaar.
Ach, ik kies er dan maar voor dit jaar "uit te gaan krabben", vanille schijnt zeer slecht te zijn en daar ben ik ongemerkt veel meer van gaan gebruiken. Het zit in bijna alle zoetigheid.
De afgelopen periode heb ik mij gedragen als een 'ouwe snoeper', en snoepen deed ik zelden tot nooit voorheen.
Kortom, komend jaar heel wat werk aan de winkel dus, te beginnen met mijn lichamelijke gezondheid!
Gelukkig ben ik alleen maar een paar kilo afgevallen en niet aangekomen, ondanks alle gesnoep.
Maar dat heeft weer te maken met de drukte en het harde werken tijdens de afgelopen periode...


Gelukkig is het wel allemaal de moeite waard geweest en zal ik het komend jaar ..... 
( gedoseerd!) optimaal gebruik gaan maken van de resultaten.

( Waarschijnlijk komen mijn verloren gegane berichten van de anderhalve maand die vooraf ging, niet meer terug, vandaar veel foto's die ik eerder heb gepubliceerd maar die op mijn weblog verdwenen zijn.)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten