Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 3 januari 2012

Afbouwend ontkersten.


Bal eruit, kaars eruit, wat groen erbij en wat 'kunst in oranje' erbij.
Het was een fijne periode, maar het was genoeg.
Prima zelfs, niks te veel, niks te weinig.
Terug naar verrassende entourages.

(Want daar houd ik van.)

Wilde er toch ook nog effe bij. Foto's zijn soms net kinderen..

O ja, zo wastie nog 'kerstig'!

2 opmerkingen:

  1. Ik heb alles al opgeruimd...heerlijk.
    Vandaag krijgt de hele tent weer een poetsbeurt en dan is er niets meer van te zien.
    En dat is ook weer mooi.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja de dagen van verplicht feesten zijn weer voorbij ;-)
    en ik loop heel wat postjes achter
    dus ik kom even bijlezen

    en dankjewel hoor, knuffel terug
    en graag zien is graag zien in alle betekenissen, daar gaan we niet moeilijk over doen hihi

    BeantwoordenVerwijderen