Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 19 januari 2012

Even uit bed en oranje.

Oranje, het chakra van geborgenheid...een basis van bestaan.
In bed liggen is ook niet alles, maar 'rust' blijk ik nodig te hebben...
En dat terwijl ik gewend was, pas rust te zoeken als het eigenlijk al te laat was.
Zo vergaat het velen, vermoed ik zo, want aan bepaalde signalen van het lichaam geven we vaak te laat gehoor.
Jagen, jachten en vooral flink willen zijn..
Tja, zo nu en dan zwicht ik daar ook weer voor, want ziek mag je pas zijn als iedereen dat aan je ziet!
En laat ik eerlijk zijn, zo ziek ben ik nou ook weer niet.



Oranje, ik ga ervoor.

3 opmerkingen:

  1. daar zeg je het Walter, we zijn soms veel te flink ten koste van lichaam en geest
    flink zijn omdat het van je verwacht wordt, omdat je niet als kleinzerig wil doorgaan enz...
    rust maar goed uit! vlug beterschap al zie je er niet ziek uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi staat ze daar te pronken, hoop dat ze ook een beetje goed op jou past.
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doe het kalm aan walter.
    Gewoon lekker rust.

    BeantwoordenVerwijderen