Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 9 februari 2012

Altijd een foto.

Op de een of andere manier geeft het mij geen voldoening om een stukje te plaatsen zonder foto.
Niet altijd meer een 'illustratie' ( illustrerende waar over geschreven wordt), steeds meer zomaar een afbeelding.
Wel altijd zelf tot stand gebracht hoor, want de 'kunstemaker' in mij moet toch ergens zijn ei in kwijt!
Gewoon een foto vanwege de foto vind ik ook heerlijk om te doen en het liefst zo 'gewoon' mogelijk.
De ultiem gewone foto's blijven toch mijn niet-foto's.... Zo ontzettend gewoon dat je je kunt blijven afvragen;
Waarom zet je nou in godsnaam ( de spreekwoordelijke god) zoiets op de gevoelige chip en beeld je het af?
Ach, mijn leven lang blijk ik nèt te normaal te zijn om knettergek gevonden te worden.


Uit m'n archief geplukt en heeft dus niets met bovenstaand stukje te maken, het is zelfs geen niet-foto. Als 'label' kan ik hem wel rangschikken onder 'eetbaar', dat maakt het weer zinvol.
Het zal je maar gebeuren!

.

2 opmerkingen:

  1. Ik hoop ook dat al die ingredienten van deze mooie niet foto jou weer van die vervelende griep afhelpen.
    Anders een bordje kippensoep, dat doet ook altijd wonderen.
    Beterschap Walter, knap snel weer op..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik dacht al, is dit fruit nu al in de winkel, maar het is uit je verzameling,maar ik krijg wel zin in perzikken....en trek het je niet aan van wat ze van je zeggen; van mij zeggen ze ook zoveel of denken maar weten de werkelijkheid niet!

    BeantwoordenVerwijderen