Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 2 maart 2012

Complexiteit en uitslag.

Weer die roos! Dit keer als alternatief voor de naakte borstpartij ;-).

Kort na het plaatsen van dit bericht vernam ik van Marius...
Toch maar besloten dit bericht te laten staan op deze plek.
Mijn huidgetob is gelukkig bijna ten einde..
De bloed en huidtesten wezen uit dat er in feite niks mis is.
Geen 'enge' dingen, gewoon het lichaam dat reageert op;
Overtuigingen, tja..gelukkig kunnen die soms weer flink wankelen, want iets in mij vertelde mij reeds dat de problemen van mijn huid ( ook) met andere dingen te maken hadden.
Al eerder heb ik dat hier aangekaart, grote veranderingen in mijn dagelijkse en emotionele leven die ik eigenlijk niet kon 'bijhouden', ze haalden mij in a.h.w.
Verder klagen of zeuren over een dermatoloog die te lang wachtte met testen, nee dat heeft geen zin meer, ik ben op mijn strepen gaan staan en dat heeft vruchten afgeworpen.
Toch even je stem laten horen tegen dames of heren doktoren.
Al te vaak verklaren we ze nog heilig...
Op zich kan ik dat stuk tevreden afsluiten.
Complexiteit van gevoelens en ( huid) uitslag, hoe duidelijk wordt het ineens achteraf!
Meteen doorschieten naar een  louter spiritueel ( zomaar een benaming) ervaren, hoe heerlijk zou dat zijn!
Eerst maar eens tot rust komen, vooral in de 'geest'.

Ik had een foto gemaakt van mijn geteisterde borstpartij en stond bijna op het punt die hier te vertonen als feestelijke afsluiting van 'gedragen' leed.
Hahaha, als er meer dan 5 verzoeken binnen komen zal ik dat, zeer sportief  en een beetje 'gek' als ik ben met achterstallige schaamte zeker doen!

Als voorproefje deze tekst in huidskleur.

4 opmerkingen:

  1. ik ben heel blij dat er geen enge dingen zijn gevonden
    en misschien ook wel heel blij dat die borstpartij achterwege is gebleven, alhoewel... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het ergste leed weer voor bij is.
    Nu op weg naar beter hé...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke goed nieuws lieve Walter. :)))

    Ik begrijp dat er ook iets is wat je van de huiduitslag kan bevrijden? Nu je de uitslag hebt ja weer n andere uitslag hihihi

    liefs Kagib

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alsteblieft niet
    Ik sta niet in voor mezelf hahahaha.

    Doe het kalm aan Walter.

    BeantwoordenVerwijderen