Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 2 maart 2012

Totaal verbijsterd.




 Marius toch nog plots overleden.
Vreselijk...een man die ik volgde in zijn lijden en in zijn schrijven, zomaar weg.
Mijn gedachten zijn bij degenen die van hem hielden.
Marius, een man van mijn eigen leeftijd, ik zal hem missen.
Mijn gedachten gaan ook uit naar Marieke, die ik persoonlijk mocht leren kennen.
Dichterbij dan dichtbij stond ze naast Marius.
Veel sterkte toegewenst, Marieke..met liefde. 











.

8 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen dat je verbijsterd raakt, iemand verliezen die je zolang volgt, kent als een vriend.

    Het zal vandaag een grauwsluier leggen over deze dag!

    Sterkte voor jouw denkende gedachten aan Marius.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sterkte aan z'n familie en vrienden
    ik ben ooit een paar keer gaan lezen bij Marius, een moedig man, nu mag hij eindelijk rusten van z'n zware strijd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oneeeee, wat vreselijk! Wat een afschuwelijk nieuws is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja moeilijk Walter.
    Soms zijn er dingen waar je nooit en op geen enkele manier van kunt winnen.
    Dan is de strijd verloren en ben je uitgestreden.
    Maar dan volgt wel de rust en stilte voor degene.
    Dat moet na die zware strijd als weldaad voelen.
    Het gemis blijft.
    Sterkte Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte Walter.
    Dat velen in jouw liefdevolle woorden troost kunnen vinden.
    Ook Marieke en haar familie.
    Groet, John

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja het maakt meer indruk op me dan ik zou verwachten.
    Afscheid nemen is toch altijd een heel klein beetje meesterven.
    Toen Marius hier in Arnhem woonde heb ik hem een paar maal ontmoet en bezocht toen hij revalideerde in klimmendaal na zijn hersenbloeding.
    Vreemd ook dat zijn log niet verder gaat.

    BeantwoordenVerwijderen