Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 5 april 2012

Geen nachtmerries hoop ik!






Hypnose om in slaap te vallen?
Reken er niet op...doe maar warme melk met honing.
Dat helpt ook niet.
Slaap lekker!

3 opmerkingen:

  1. lavendel snuiven kan al eens helpen, en een tik op je hoofd ook denk ik :-)
    slaapwel voor straks Walter, en morgen een goede vrijdag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er wel hoor Walter en ik lees je vaak ook, maar ben te moe meestal om daadwerkelijk te reageren. Er moet hier deze maand heel veel gedaan, geregeld en nagedácht worden.
    Met pasen ga ik 2 dagen en 2 nachten slapen, dat is het fijnste wat ik me nu voor kan stellen. Nee hoor geen dag- of nacht merries.

    daaaaag, jij met je gekke foto's;
    't is dat ik weet hoe je werkelijk bent, anders was 't niet te pruimen.
    Stel je voor dat hét je hele leven zo blijft.....moet je dan ondertussen niet iets ondernemen, of is 't toch onontkoombaar?

    -
    oja, pas op picasa ondermijnt je wézenlijke creativiteit en dat meen ik uit het diepst van mijn hart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marieke
    Ook uit het diepst van mijn hart,je reactie hier is de moeite van het terug reageren absoluut waard! Hoe ik werkelijk ben? Ik kan je al vast zeggen dat ik ook dàt soort foto's ben...Al lust niet iedereen het, pruimenjam kan best lekker zijn trouwens. ;-)
    Zodra je een beetje uitgerust bent van alle 'drukte' zou ik het prettig vinden dat soort dingen, van waaruit je hier reageert, persoonlijk, één op één via e-mail contact uit te wisselen.
    Ik zal er zeker veel aan hebben!
    Dus rust heerlijk uit, dat heb je meer dan verdiend!
    Groetjes en warme knuffel

    BeantwoordenVerwijderen