Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 10 mei 2012

Maak me af, ik kan bijna niet meer! (@)

Schrik niet, het is geen verzoek mij het leven te beëindigen met geweld, integendeel.
Het is een vraag om mee te leven!
Heel wat leuker dus.
Misschien wordt dit een nieuw item, maar dat ligt dit keer echt aan de 'belangstelling' voor een creatief projectje als dit.

(Projectje gaat bij deze een vervolg krijgen dankzij de inzenders, erg leuk!) 
En wéér heeft iemand een werkstuk ingestuurd!

Zo zie ik het voor me;
Een van mijn 'werken' of onderdeel daarvan, dat nog in een pril begin stadium is beeld ik af.
Degene die dat een leuke uitdaging vindt copieëert de afbeelding, print die uit en maakt hem op zijn of haar manier af met materiaal naar keuze, en logischerwijs kan dat tegenwoordig gewoon via bewerkingsprogramma's op de pc, stuurt mij per mail het resultaat en ik beeld dat  dan weer af met een leuke reactie.
Het idee spreekt me  erg aan.
Eerste afbeelding;



Hopelijk laat dit blogsysteem toe dat er een copie gemaakt kan worden, zo niet vertel het me even dan zoek ik naar een oplossing.

En de eerste is al binnen, geweldig Marjolijn...dank voor je medewerking.
Erg leuk...bij jou schijnt de zon dwars door dat werk heen.

 Marjolijn



An heeft ook haar beste beentje voor gezet en komt met schoonheid waar je bijna wordt ingezogen.
Fantastisch An, het hypnotiseert me!

An

Je kunt overigens op de namen van de deelnemers klikken om hun weblog te zien.
Indien ze dat hebben.

Lutje

Wow Lutje, mij valt werkelijk de Gouds-Amsterdamse bek open!
Geweldig hoor..
Het geeft mij bepaalde gedachten die zéér positief zijn.
Dank je.

Josephine

Ik was al van plan dit item te gaan voortzetten vanwege de enthousiaste vorige deelnemers..
Nu zeker!
Wat een geweldige 'Creation'!
Dank je.

Gerda

Ergens had ik wel vertrouwen dat er iemand iets zou sturen...
Maar dit vind ik superleuk.
Als gemotiveerde weblogger kan ik gerust bekennen dat jullie mij een cadeautje geven door hier aan mee te werken!
Gerda's kaas...hoe verzin je het, prachtig en zéér creatief hoor!
Eind deze week zet ik ze allemaal in groot formaat op Werkwijze.
Soort 'bloggertentoonstelling'...

 Joke

Had werkelijk geen idee op voorhand wat mensen zouden kunnen doen met een vrij simpele afbeelding van een detail van mijn werk.
Ik was reeds weer begonnen met schilderen, maar nu, dankzij dit gebeuren, brandt mijn oude vuur weer.
Hetgeen ik misschien wel stilletjes niet meer voor mogelijk hield.
Ik loop fluitend de sterren van de hemel tijdens het zien van Joke's creatie!
Mmmm fluitend de sterren van de hemel???


Jolanda

Wat zal ik over deze zeggen?
Laat ik het simpel houden, hij is gemaakt door een dame ( vind je toch niet erg Jolanda?) waar ik veel om geef. Een bijzondere vrouw, wiens dochter minstens zo bijzonder is.
Beiden zeer creatief en levenslustig!
'I am impressed Jolanda', dank je!!
(Via)

Maandag a.s. zal ik de hele collectie tentoonstellen op Werkwijze, grootformaat!
Maak je geen zorgen, je kan er nog bij hoor met een werkstuk.
(@)

16 opmerkingen:

  1. Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen.
    Wel een heel leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. morgen stuur ik je wat, want hier heb ik geen photoshop...dit is wel leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hé, wat leuk
    maar k weet nog niet hoe er aan te beginnen hihi

    wordt vervolgd zou ik zeggen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Neem er gerust alle tijd voor, ik plaatst deze zelfde nog een keer voordat ik aan een tweede begin.
    Fijn dat het jullie aanspreekt!
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig dit initiatief lieve Walter en wat er uit voortgekomen is. :)))

    lieve warme groet Kagib

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enig vind ik deze post Walter en ben dan ook even driftig voor je bezig geweest. Heb het net naar je toegestuurd en hoop dat je het mooi vind.

    Liefs
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is zeker heel erg leuk
    Interactief is sowieso al leuk
    Nu zal het hek van de dam gaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. whaw Josephine heeft er echt een kunstwerk van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Whow, wat zijn er veel kunstenaars...!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb mijn bewerking naar jou verstuurd Waltertje, hopelijk had ik het adres goed. Indien je het niet zou krijgen in de komende uren, geef je me dan een seintje mét het juiste adres?
    Voor de rest doe ik er het zwijgen toe, uit respect voor je stilte-dag...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi ook die laatste van Josephine, heel bijzonder. :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik had een matras verwacht van Gerda hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een super initiatief!
    en zoveel cratieve reacties al...ze zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou, Walter je hebt heel wat los gemaakt bij je bloggers, leuk hé?
    Ik heb ook geprobeerd er iets van te maken van het "Kunstwerk" wat het nu toch aan het worden is!
    Het heeft me wel wat grijze haren gekost, maar mijn bijdrage is onderweg.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is dan ook een super idee!
    Dit is nog maar het begin,
    nieuwe ideeën zullen zeker volgen.

    BeantwoordenVerwijderen