Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 28 januari 2013

"Ik stop er nu echt mee!"


En ben erg verheugd de bezoekers van Spijkerbed nog eens een welterusten toe te  mogen wensen...
Wat kan me nu nog gebeuren, binnenkort heerlijk genieten.



Gelukkig doet onze geliefde vorstin het zelf nog even voor.
Lekker in slaap dommelen...
Op deze manier ga je een vorstelijke nacht tegemoet.
Zzzzz, zzzzzz, zzzz.
Dank majesteit!
En slaap lekker.


3 opmerkingen:

  1. Ach gossie geen wonder dat Bea haar troon afstaat, ze moet heel wat slaap inhalen na al die jaren. Het is echt ongelooflijk hoe hard deze vrouw heeft gewerkt. En nu nog op deze leeftijd. Ik heb daar echt respect voor.
    Bijzondere vrouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. eindelijk mag ze het wat rustiger aan doen en ook wat meer genieten van de kleinkinderen
    jullie toekomstige koning lijkt me heel capabel, dat is wat anders dan die toekomstige koning van ons

    en jij Walter, jij moet nog niet indommelen hoor, je bent nog lang geen 75 :-)

    BeantwoordenVerwijderen