Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 28 februari 2013

On-regelmaat.


Nog even blenderen voor gebruik.

Sommige dingen moet je gewoon accepteren.
Ik ben een mens van de on-regelmaat.
Voordeel is dat de dingen steeds weer 'nieuw' voor me zijn.
Nadeel is dat het nog eens m'n dood wordt!
En dan maar hopen dat die tegelijk komt met mijn natuurlijke dood.

Na een periode van 'vraag me er liever niet naar', stap ik weer in de
'ik vertel je alles' periode!
Nou ja, bijna alles dan.





Vanwege mijn 'longtoestanden' ben ik gelijk maar weer eens gezonder gaan eten.
Alles heeft met alles te maken toch?
Alleen maar aan die paarse schijf lurken is m'n eer te na!
Sapje en hapje.
Sapje is vers en vochtafdrijvend ( hopelijk drijft er wat vet mee)
Hapje is verrie vegetarisch ( kasjoe noten i.p.v. koeienpoten)
Hak kan de groete krijgen..
Als ik 't goed doe
doe ik 't liever vers!



6 opmerkingen:

  1. Mooi zo, met goed voor jezelf zorgen kom je een heel eind..!!

    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij ben je goed bezig Walter, en het ziet er nog eens ontzettend heerlijk uit.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die blender verricht wonderen bij jou..!!
    Maak er maar volop gebruik van.
    Smakelijke drankjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet alleen voor mij hoor Marjolijn, hopla naar Marskramer of Blokker jij! Hahaha. ( Of heb je er nog één ongebruikt in de kast staan?) ;-)

      Verwijderen
  4. Het ziet er gezond uit, maar heeft het ook gesmaakt ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Na een tijdje 'depressieve' gemakzucht is het altijd weer even wennen. Uiteindelijk smaakt het beter dan de nikserigheid die ik hiervoor was gaan eten..

      Verwijderen