Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 29 maart 2013

Spoken.



Door het hoofd blijven spoken...
Weg met die spoken!
'Heb lief' zette ik vandaag op mijn blog.
'Zet je over iets heen als je daar even niet bij kunt'...
Min of meer heetgebakerd was ik best wel toen ik een stuk jonger was, maar naarmate ik wat ouder werd ging ik de betrekkelijkheid daarvan inzien.
Irritatie, gekwetstheid en boosheid vasthouden, daar heb je alleen maar jezelf mee.
Kijk naar de wereld en zie hoeveel ellendige gevolgen dat heeft.
Ik heb leren 'liefhebben' op een andere manier dan zoals ik dat begrip ooit ervoer.
Heb lief en vooral als je het even kwijt bent...
Bedenk dan;
Je doet jezelf er een plezier mee.
Heb lief.


En slaap straks extra lekker ( met dat in je gedachte)








Geen opmerkingen:

Een reactie posten