Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 30 maart 2013

Ouder en wijzer.

En daar drinken we dan maar op!


Was het maar zo simpel en als het al is, was het dan maar voor een ieder weggelegd.
Dankzij de media ben ik ervan op de hoogte..
De veranderingen in mijzelf zijn niet wereldwijd gaande en zo ja dan worden ze mij via de media nauwelijks voorgeschoteld.
Tenzij door elitaire groepjes die dan weer enigszins wereldvreemd overkomen.
Via mijn beeldscherm zie ik hoe mensen elkaar nog steeds uitmoorden.
Uitmoorden vanwege zaken waar ze zelf soms geen flauw benul meer van hebben.
Toch heb ik er absoluut vertrouwen in dat er een 'onderstroom' is.
De menselijke 'beschaving', of liever het menselijk ras wordt ouder en wijzer.
Zeer langzaam en zo niet goedschiks dan wel kwaadschiks...
Laat mij er maar in geloven want wie ben ik als individu anders dan het gemiddelde van mijn hele soort.
Ouder en wijzer wordende.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten