Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 29 april 2013

De kop was eraf.



Een vreemde grijns heeft Beer wel ineens.

Maandag, the day before the world changed.
Een goeie dag om de kop van beer vast te zetten.
Allerlei buurtkaters liepen de kop eraf.
Ik bleef rapen.
Tje werd er depri van!
Een kitspuit bracht me op een idee.
Gewoon kit ertussen.
En nu maar hopen dat Beer weer ongestoord Beer kan zijn en Tje ook weer gelukkig is.


Vandaag de Kroning van Beer.
Morgen de Kroningin van Maxima.



5 opmerkingen:

  1. Gelukkig is beer weer opgelapt, en tje ook weer gelukkig, kunnen ze samen met jou er morgen een gezellig feestje van maken.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je beertje zit daar rustig, dus het kan niet beter, hopelijk blijft iedereen er nu van af

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh arme beer, fijn dat ie zijn hoofd weer terug heeft. xxx
    Hihihi heb pas Toy Story gekeken, ken je misschien wel, krijgt t helemaal n andere betekenis.

    Nog n fijne dag voor jou. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, ik ken het en je weet; Beer is niet dood, Hij leeft! ;-)

      Verwijderen
  4. oooh beer weer opgeknapt, die kan er weer een tijdje tegen

    BeantwoordenVerwijderen